Click to order
Total: 
Your Name
Your Email
Your Phone
 
ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს
ინსტრუმენტის შემკეთებელი, ტექნიკოსი
შერჩევის ეტაპები:
კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე
გასაუბრება
ტესტირება
მოვალეობები:
** ბენზინისა და ელექტრო ხელსაწყოების შეკეთება
** შეკეთებაზე შემომავალი ხელსაწყოების ტექნიკური კონტროლის განხორციელება
** დიაგნოსტიკა და გაუმართაობის მოგვარება
** სათადარიგო ნაწილების და სახარჯო მასალების შესყიდვის კონსულტაცია/კონტროლი
** შესრულებული სამუშაოს ანგარიშების შედგენა.
მოთხოვნები:
** ტექნიკური განათლება (უმაღლესი ან სპეციალიზებული საშუალო)
** ელექტრო მოწყობილობებთან მუშაობის, ელექტრო და ბენზინის მოწყობილობების შეკეთების გამოცდილება 1 წლიდან
** ტექნიკურ დოკუმენტაციასთან მუშაობის უნარები
** რუსული ენის ცოდნა კარგად
** ტექნიკური ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** პასუხისმგებლობა, სწავლის უნარი, ეფექტურობა, სტრესის წინააღმდეგობა და კონფლიქტური სიტუაციების გამოსწორების უნარი
** სამუშაო გამოცდილება: 1-3 წელი.
პირობები:
** განაკვეთი: სრული, კვირაში 6 სამუშაო დღე, 10:00-დან 18:00-მდე
** ოფიციალური კონტრაქტი
** ტრენინგები და კვალიფიკაციის ამაღლება
** გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე
** ანაზღაურება - ინტერვიუს შედეგების საფუძველზე, დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე და გამოცდილებაზე, ანაზღაურება გამომუშავებით (უმცროსი პარტნიორი)
რეზიუმე (CV) გამოგვიგზავნეთ მისამართზე: euroservice.ge ძაღლუკა gmail.com
CV აუცილებლად უნდა იყოს ფოტო სურათით და "subject"-ის ველში ჩაწერეთ პოზიციის დასახელება - "Service Master" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
გისურვებთ წარმატებას!

სერვის ცენტრის მენეჯერი
მოვალეობები: 
  • მუშაობის წესების შესწავლა
  • სატელეფონო ზარებზე პასუხი და კლიენტისთვის კონსულტაციის გაწევა
  • სარემონტო ხელსაწყოს მიღება, გაფორმება, ტექნიკოსისთვის გადცემა
  • შეკეთების პროცესზე ვადების კონტროლი
  • პროდუქციის შესწავლა და ხარისხიანი კონსულტაციის გაწევა
  • მომწოდებლებთან ურთიერთობა (შეკვეთა)
  • სერვისის გამართული ფუნქციონირება
  • ეფექტური და კომფორტული მუშაობის ორგანიზება
  • თანმხლები პროდუქციის გაყიდვა
  • სერვისში არსებული პროდუქციის კონტროლი (აღწერა) და შესაბამისი მატერიალური პასუხისმგებლობა
მოთხოვნები:
  • მ ო ნ დ ო მ ე ბ ა
  • აუცილებელია რუსუსლი ენის ცოდნა, ინგლისური სასურველია
  • კლიენტთან მოლაპარაკების წარმოების უნარი
  • კომუნიკაბელურობა
  • თვითორგანიზება და პასუხისმგებლობა
  • ცხოვრებისადმი პოზიტიური ხედვა ☺
ანაზღაურება და პირობები:
  • 400 ლარი (საწყისი ხელზე ასაღები) ფიქსირებული + % ბონუსი საცალო პროდუქციის გაყიდვებიდან + % შეკეთების ბრუნვიდან
  • მუშაობის პირობები: 6 სამუშაო დღე 10:00 – 18:00
  • დასვენების დღე: 1 დღე - კვირა
პირობები:
  • კომფორტული გარემო & სტაბილური სამსახური
  • მუდმივად მზარდი შემოსავალი
  • ახალი, მოთხოვნადი, სტატუსიანი პროფესია
  • ბიზნესის მართვის პრაქტიკული უნარების შესწავლა
  • პროდუქციის შემსწავლელი ტრენინგი 
  • პროდუქციისა და ბუღალტრული პროგრამის (ფინა) შემსწავლელი ტრენინგი

დამატებითი ბენეფიტები:

  • ჯანმრთელობის დაზღვევა
  • წახალისება ინტერესების (ჰობის) მიხედვით

რეზიუმე (CV) გამოგვიგზავნეთ მისამართზე: euroservice.ge@gmail.com
CV აუცილებლად უნდა იყოს ფოტო სურათით და „subject”-ის ველში ჩაწერეთ პოზიციის დასახელება Service Centre Manager, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
ველოდებით ენერგიულ, კრეატიულ და დადებითად განწყობილ პიროვნებას!
გისურვებთ წარმატებას!